Primul a picat sistemul de evacuare care, desi avea in componenta o frumusete de catback din titan, era pentru aspirat. Au avut aceeasi soarta si turbina, o lamentabila creatie a industriei chinezesti de specialitate, galeria de evacuare ce incepuse sa cedeze ‘psihic’ , cele doua BOV atmosferice no name (nu ma intrebati de ce erau doua ) si sistemul piggyback AEM care, in ciuda celor mai bune intentii, mai mult incurca decat ajuta.
Odata scapati de toate aceste minusuri mecanice si electronice, a inceput reconstructia.
Prima la apel a fost o turbina GT35 si o galerie de evacuare noua pt wastegate-ul extern Tial 44mm.
In acest moment a intrat in scena maestrul Mihail, pentru executia sistemului de evacuare cu diametrul de 80mm, care sa permita o evacuare corespunzatoare a gazelor, plus o adaptare a tubulaturii wastegate-ului .
Odata scapati de toate aceste minusuri mecanice si electronice, a inceput reconstructia.
Prima la apel a fost o turbina GT35 si o galerie de evacuare noua pt wastegate-ul extern Tial 44mm.
In acest moment a intrat in scena maestrul Mihail, pentru executia sistemului de evacuare cu diametrul de 80mm, care sa permita o evacuare corespunzatoare a gazelor, plus o adaptare a tubulaturii wastegate-ului .
No comments:
Post a Comment