Oettinger este primul tuner care oferă un set complet de modificări noului Volkswagen Scirocco. Nu doar partea exterioară a automobilului a fost modificată, fiind vizibile spoilerul faţă şi şi jantele noi de 20 inci, ci şi performanţele acestuia.
Scirocco a primit un upgrade la două dintre motorizările sale: motorul TSI de 1.4 litri şi FSI de 2.0 litri. Dacă în cazul primului motor puterea a fost mărită de la 160 CP la 200 CP, cel de-al doilea motor a primit 40 CP, rezultând o putere totală de 240 CP. Iar în prezent Oettinger pregăteşte motorul suprem: un FSI de 2.0 litri care va ajunge la 350 CP şi va dezvolta un cuplu de 470 Nm.
Alte modificări aduse de către tunerul cu aceeaşi naţionalitate ca a lui Scirocco sunt suspensiile ajustabile şi un nou set de ţevi de eşapament cu o rezonanţă mai bună. Având în vedere că designul
hatchback-ului pare a fi inegalabil modificarea unui Scirocco ar putea deveni o sarcină destul de dificilă pentru unii tuneri.
Scirocco a primit un upgrade la două dintre motorizările sale: motorul TSI de 1.4 litri şi FSI de 2.0 litri. Dacă în cazul primului motor puterea a fost mărită de la 160 CP la 200 CP, cel de-al doilea motor a primit 40 CP, rezultând o putere totală de 240 CP. Iar în prezent Oettinger pregăteşte motorul suprem: un FSI de 2.0 litri care va ajunge la 350 CP şi va dezvolta un cuplu de 470 Nm.
Alte modificări aduse de către tunerul cu aceeaşi naţionalitate ca a lui Scirocco sunt suspensiile ajustabile şi un nou set de ţevi de eşapament cu o rezonanţă mai bună. Având în vedere că designul
hatchback-ului pare a fi inegalabil modificarea unui Scirocco ar putea deveni o sarcină destul de dificilă pentru unii tuneri.
No comments:
Post a Comment